Golden Rose Holiday 74 Sarı Oje

Buradaki alışverişimden aldığım ve sürmek için sabırsızlandığım bir renkti. Holiday serisine Rich Color kadar kafayı takmış durumdayım. Görünümleri muhteşem. Ama sarı renginde sanki biraz daha zordu sürümü. Toz şeker gibi tanecikler olduğundan sürerken kalın tabaka olma ihtimali yüksek. Normal oje gibi fırçayı kontrol edemeyebiliyorsunuz. Özellikle tırnak etlerine bulaşmaması için mümkün olduğunca az almaya çalıştım fırçaya. Kuruması çabuk gerçekleşti, yapısı biraz yoğun olduğundan dikkatle sürüldüğü sürece sorun olmuyor. İşte rengin tatlılığı!

sarı oje


golden rose sarı oje
makyajodamm


İçinde simler de var, çok cici bir görüntü.


kum efektli oje
makyajodamm




24 yorum:

  1. bayıldım canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Son baharda altin sarisi aksesuarlarla sahane olur canım güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok tatlı bir bengi var çok da yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış canım.Güle güle kullan tekrardan :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cansucum bu ojeye aşık oldum resmen rica etsem fiyatını ve nerden aldığını tarif edersen sewinirim ^-^ ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) 6,50 tlye http://www.goldenrosestore.com.tr/ adresinden aldım.

      Sil
    2. teşekkür ederim canım bende bu ojeden ve bi kaç bişi daha aldım canım ürünlerim kaç günde gelir acaba siparisi dün bu yorumu okuduktan sonra vermiştim :)

      Sil
    3. 2-3 güne geliyor :) şimdiden güle güle kullan o zaman

      Sil
  6. Güle güle kullan cansucum bu ojeye aşık oldum resmen rica etsem fiyatını ve nerden aldığını tarif edersen sewinirim ^-^ ♥♥

    YanıtlaSil
  7. cansucum çok fazla soru sormuş olucam ama çok önmli bu konuyla ilgili değil ama cevaplarsan gerçekten çok sewinirim , acill saç kurutma makinası arıyorum sence hangi markanın kaliteli ve uygun fiyata kurutma makinası vardır bulabilirsen linkinide yollarsan çok sewnrim ayrıca yorumlarıma cevap verip yardımcı olduğun için çok tesekkürlerr♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil, bendeki kurutma makinesi arçelik marka, iyon teknolojili. modelini inan bilmiyorum üzerinde göremedim. Ama memnunum. Ayrıca arzum markası da iyidir. bende arzumun küçük kurutma makinesi de mevut onu kırık fön aparatı için kullanıyorum. kurutma makinesi alırken soğuk kurutma özelliği olmasına dikkat et bence. Ben pek kurutmam saçımı ama, kuruttuğum zamanlar soğuk kullanmayı tercih ediyorum yıpranmış olduklarından dolayı. Kırık fön olayına gelince, arzumun küçük kurutma makinesine o özellik yok zaten şekil vermek için sıcaklık gerekiyor o yüzden almıştım.

      Sil
    2. Peki çok çok teşekkürler , arçelik markalı olanını almayı düsünücem ama fiyatı uygunmudur kaç tl olduğunu hatırlıyo musun canum :? ve yeni paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum .:))

      Sil
    3. alalı baya bir olu maalesef hatırlamıyorum :(

      Sil
    4. Tmm cnm olsun okadarda sorun değil :)) yaa gördüğüm kadarınca dislerin cokk beyaz , bunu neye borclusun bir yazı hazırlar mısın bunun hakkında :)?

      Sil
    5. Teşekkür ederim :) dişlerimi günde iki kez fırçalarım ağız çalkalama suyunu mutlaka kullanırım. Listerine çok iyi ama fazla yakıyor en son colgate optik beyaz serisinin ağız çalkalama suyunu kullandım ağzı yakmıyor tavsiye ederim. O da güzel

      Sil
    6. benmde dislerim beyazdır fakat ağız çalkalama suyu kullanmayı düşünüyodum bunları paylaşman çok iyi oldu colgate inkini alim bende ozaman :)herşey için teşekkürler yeni yazılarını, esyalarını , ojelerini :)) sabırsızlıkla bekliyo olucam :))

      Sil
  8. canım nihayeyet bugün ojelerim geldi benimde harika bir renk tek seferde tüm tırnağıma sürdüm fakat senin tırnağındaki gibi durmuyor pek acaba bu tırnaklarımın kısalığından dolayımı :))?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adına sevindim gule gule kullan:) ben iki kat uyguladım bilmemki

      Sil
  9. hediyede verdi golden :) ürünlerim bir harika herkese tavsiye ediyorum sen iki kat dediğinde ben 3 kat sürdüm çok iyi durdu bu sefer teşekkrler ;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...